Subject: [VÄLJAST] RE: õiguskantslerile esitatud avalduse pinnalt tekkinud küsimused
From: Mart Blöndal [COBALT] <[email-masked]>
To: "Evelin Lopman" <[email-masked]>
Cc: "Anneli Kivitoa" <[email-masked]>, "Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Apr 2024 16:45:34 +0300

Tere!

Küsimused on kätte saadud ja vastame esimesel võimalusel.

Tervitades,

Mart

UAB VETA lepinguline esindaja

 <https://cobalt.legal/ee>

 <https://www.linkedin.com/company/cobalt-legal>

 <https://www.facebook.com/CobaltEesti/>

This e‑mail is from COBALT office in​Estonia 
and is subject to  <https://www.cobalt.legal/en/disclaimer> disclaimers
​and  <https://www.cobalt.legal/en/terms_and_conditions> general terms & 
conditions.

Mart Blöndal

Senior Associate

Mob:  <tel:+372%205340%203776> +372 5340 3776

Tel: +372 665 1888

Email:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Kawe Plaza, Pärnu mnt 15

Tallinn 10141, Eesti

www.cobalt.legal

From: Evelin Lopman <[email-masked]>
Sent: kolmapäev, 10. aprill 2024 16:35
To: Mart Blöndal [COBALT] <[email-masked]>
Cc: Anneli Kivitoa <[email-masked]>; Info 
<[email-masked]>
Subject: õiguskantslerile esitatud avalduse pinnalt tekkinud küsimused

Tere!

Teie avalduse lahendamisel tekkisid meil mõned küsimused, millele palun 
võimalusel vastata.

Ravimiregistrist paistab, et päris suur hulk veterinaarravimeid on sellised, 
millel on küll Eestis müügiluba, kuid mida ei turustata Eestis (ja pole ka 
kunagi turustatud). Mis on põhjus, miks ravimifirma hoiab alles müügiluba, 
kui ta ei turusta selle alusel ravimeid? Mida müügilubadest loobumine 
avaldaja jaoks tähendaks (kaasa tooks)?

Saan aru, et aastatasu makstakse Ravimiametile arve alusel. Kas see on nii? 
Kui eelmisel aastal oli tasu kehtestatud pelgalt määruse alusel, siis kas 
avaldaja on tasunud talle esitatud aastatasu arved? Kas avaldaja kaalus 
aastatasu arve maksmata jätmist/vaidlustamist? Kui ei, siis võimalusel palun 
selgitage selle otsuse põhjust.

Lugupidamisega

Evelin Lopman